lördag 25 maj 2013

Dra på trissor

...efter jag-vet-inte-hur-många-timmars-googlande-och-diskuterande har vi äntligen bestämt oss för vilken vagn vi ska köpa, nämligen en Brio Smile. Den är lite dyrare än vad vi tänkt oss men känns väl värd pengarna. Den verkar liten, smidig och stabil. En bra allround-vagn som funkar både som ligg- och sittvagn, så man kan ha den från att barnet är en liten spädis tills dess att det är cirka tre år.

Jag är värsta barnvagnsnörden och tycker det är jättekul att totalt frossa loss i allt som har med barnvagnar att göra så det är nästan lite bitterljuvt att vi till slut har bestämt oss. Inget mer letande nu...:'( Meeen som tur är finns det ju massa annat babyrelaterat att kolla in så jag ska nog kunna sysselsätta mig.

Så här ser den ut, Brio Smile. Liggdel till vänster, sittdel till höger.
I fredags kväll satt jag och Anders och googlade skötbord, ikväll var det alltså barnvagnar. Detta är alltså vad jag ägnar helgkvällarna åt numera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar