torsdag 9 maj 2013

Livet genom instagramfilter.

 Jag fick ett moderskapsintyg av min barnmorska. Så surrealistiskt. Detta har jag nu skickat in till Försäkringskassan så att jag kan söka föräldrapenning. För det är tydligen sånt jag gör numera. 

 På min födelsedag åt jag lunch i Växjö med Caisa och hennes två månader gamla son. Tänk, snart har jag en sådan där liten skrutt???

 I födelsedagspresent av mina syskon fick jag bland annat en burk kalamataoliver...

 Den här dockvagnen såg jag på Åhléns i Malmö. Hur söt??? Måtte jag få ett barn som gillar att leka med dockor så jag kan köpa sånt här gulligt till hen. 

 Robert skapade konstverket "Fyra grön äpplen" i mitt kök.

 Min syster Maja och hennes karl Robert var på besök och vi passade på att åka till Helsingborg.

 Hav!

 Hej hej!

Uteserveringspremiär för snart två veckor sen. Älskar våren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar