lördag 21 juni 2014

Torstens första midsommar - bildbonanza.

Alltså, så himla mycket roligare det är med högtider nu när jag har barn? Jag ser mycket mer fram emot jul, påsk, midsommar osv när Torsten är med. Allt är ju skojigare/mysigare/härligare när han är med.

Jag lägger inte upp så många bilder på Torsten här men jag tänkte göra ett undantag, för det är ju mycket roligare med en blogg med många bilder. Så nu kör vi bildregn från midsommar -14, som vi firade hos Anders farbror i Träslövsläge utanför Varberg:

Bebisar i sjömanskläder, finns det något sötare?

Urgod mat...

...som åts vid långbord.

Promenad på stranden.

Detta att bo typ fem minuter från havet, jag skulle kunna vänja mig vid det.

Vi lekte lekar, här kör vi plocka upp potatisar med ögonbindel.

Anders kusiner.

Säckhoppning.

Morgonopromenad.


Torsten och Nisse. Torsten var mer förtjust än Nisse över mötet, om en säger så.

Nu är jag jättesugen på att a) bo i hus, b) bo nära havet och c) ha semester så vi kan ge oss ut på vår stora västkustturné. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar