tisdag 17 juni 2014

Läser, lyssnar, tittar juni.

Jag härmar återigen Erika och kopierar en liten lista.

I juni...

lyssnar jag på: Tvdags-podden, senaste tillskottet till min lilla poddsamling. Detta är såklart en podd om tv-serier, perfekt om en gillar att kolla på tv (och vem gör inte det?). Kan även rekommendera sajten Tvdags där bland annat varje avsnitt av Game of thrones recappas.

läser jag: inte så mycket faktiskt. Mest går jag in på Sekos och Skånetrafikens hemsidor och uppdaterar mig om vad som händer i tågstrejken. Och så har jag börjat hänga lite på Twitter igen efter ett långt uppehåll pga barnafödande.

tittar jag på: Full patte på Svt flow. Älskar den feministiska humorn och att tjejerna verkligen tänjer på gränserna i sina sketcher. Har ni missat den här serien har ni åtta små pärlor till avsnitt att titta på (och varje avsnitt är bara tio minuter). Bästa musikvideon från Full patte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar