torsdag 18 augusti 2022

En fredagslista.

En liten lista, från Sandra Beijers blogg:

En bra teveserie jag har sett nyligen:

Ok, bra är kanske att ta i, men jag såg alldeles nyligen And just like that... och jag tyckte faktiskt att den var helt okej. Absolut inte i nivå med Sex and the city, men lite småmysig och trevlig på något sätt. Sedan är det inte fel med en serie med x antal snygga outfits, sånt uppskattar jag. Väldigt många skämskuddemoments dock, framförallt i de första två-tre avsnitten. 


En film jag ser fram emot att se på bio:

Jag kan inte förklara varför, men jag är väldigt taggad på att se Barbie-filmen nästa år. Tänker att jag och H ska se den tillsammans på bio.


Två låtar jag tycker om:

Men alltså jag vet inte? Lyssnar bara på musik när jag tränar. Säger två poddavsnitt jag gillar i stället: Marie Agerhälls sommarprat och P3 ID-avsnitten om familjen Sackler. 


Två saker jag önskar mig:

Att få träna styrketräning i mitt hemmagym i lugn och ro (dvs utan barn som stör).

 Sovmorgnar.


Två kvällsaktiviteter:

Spela Zelda på Nintendo switch:en. 

Dricka Pepsi Max och äta glass.


Två saker jag tänker på ofta:

Tänk om jag hade fått styla X, då hade jag gjort si och så.

Vad ska jag ha på mig i morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar