onsdag 16 april 2014

Önskelista.

Jag fyller 30 snart. Svårt att tro, jag veeeet, men så är det. Naturligtvis är ni jättenyfikna på vad jag önskar mig (eller hur?) så jag tänkte lägga upp en liten önskelista här. Såklart vill jag helst av allt ha fred på jorden, ett botemedel mot cancer och andra bajsiga sjukdomar och att patriarkatet störtas men några materiella grejer kan ju vara trevligt också.



Ananasskål i aluminium, finns bland annat här



Nike Air Max 1 i rosa eller blått (är det någon som vet var en kan hitta exakt den här modellen, hojta till! Jag hittar den ingenstans). 


Fjällräven Kånken i "warm yellow" eller "royal blue + sand".


Söta pastelliga vaser från House Doctor, finns t ex här

Elefantväska (eller elefantkudde) från Svenskt tenn. 


Bajsspelet - ett skitroligt spel. 

Överkast från Afroart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar