söndag 16 juni 2013

Barcelona.

Förra helgen åkte jag och Anders till Barcelona - sista (utlands)resan som DINKs. Himla skönt med lite semester på tu man hand och himla trevligt att få se Barcelona, där varken jag eller Anders har varit tidigare. Jag trodde inte att jag skulle orka gå så mycket pga ryggen men det gick faktiskt bra att traska runt. Mest ont gjorde det i fötterna och inte i ryggen. Det gick bra också att flyga, inga svullna fötter här inte. Barnvagnsnörd som jag är kollade jag in vilka barnvagnar de spanska barnen hade och Bugaboo tycktes vara det mest populära märket. Många ungar hade paraplyvagn, typ McLaren. Så vet ni det.

Tänk, nästa gång vi reser utomlands kommer vi ha med oss en liten skrutt! Så mysigt<3


El estomago! 











2 kommentarer:

  1. Åh, det ser underbart ut! Är så avundsjuk!!! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får åka dit med tvillingarna! Eller fixa barnvakt och åka dit på romantisk weekend med mannen:)

      Radera