onsdag 15 mars 2017

En (går)dagens outfit

Jag hymlar inte med att jag tycker kläder och mode är viktigt och roligt, både vad gäller mig själv men även för mitt barn. Jag lägger ner liiite för mycket pengar på barnkläder och blir sur på Anders när jag tycker han valt ut omatchande outfits till T (därför är det nästan alltid jag som väljer vad ongen ska ha på sig).

Så därför känns det lite extra varmt i hjärteroten när en barn-outfit blir riktigt lyckad. Igår var en sådan dag. Jag hade lätt kunnat ha på mig de här kläderna själv rakt av (minus reflexen på jackan kanske):

För den som undrar: mössa Resteröds, jacka Åhléns, byxor HM och skor Mini rodini. 
Det här inlägget är beyond töntigt men jag bjuppar på det. Ja, det är måhända ytligt och fånigt att bry sig om barnmode, men orka skämmas för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar