onsdag 13 november 2019

Juloutfits för vuxna.

Dags att gå igenom lite vuxenoutfits till jul! Först ut är denna fina omlottklänning från Indiska, som även finns i grönt:


Jag kommer förmodligen ha denna skjortklänning från Lindex som julaftonsoutfit, matchat med guldskärp från H&M och guldglittriga strumpbyxor. Kanske ett rött sidenband runt hästsvansen för lite mer julkänsla?



Fortsätter på det svarta temat med denna vadlånga kjol i bomull från Monki:


För en enkel look kan man ha denna klassiker från Polarn o. Pyret till - och dessutom passa på att matcha med barnen, om man gillar sådant.


För den som vill ha en något mer glamourös överdel, kanske denna glittriga historia från Lindex passar bättre...


...eller denna fantastiska kreation från COS...


...som också passar fint till dessa culotte-brallor från Åhléns:


En klänning som funkar både för julafton och nyår är denna lilla pärla från &otherstories:


En annan klänningsfavorit är denna blommiga från Kappahl:


Jag har naturligtvis valt ut smycken också att matcha dessa outfits med.

Örhängen:



Båda dessa par är från Caroline Svedbom och finns i flera olika färger. Det översta paret till svarta skjortklänningen eller vita klänningen - smashing! 

Dessa julkuleörhängen från Syster P får mig att önska att jag hade hål i öronen. 
Vintriga örhängen från Edblad, finns även i guld. Passar då bra till silverglittriga tröjan.

Ringar:


Denna ring är precis som örhängena ovan från Edblads vinterkollektion. Finns även i guld.

Enkel men fin ring från Syster P. Passar till...allt, tycker jag.
Un-der-bar cocktailring från Caroline Svedbom. Snälla tomten, kan jag få en sådan här i julklapp? (Finns i andra färger också.)

Armband:

Kombinationen guld och grönt = fantastiskt! Armband från Edblad.

Sophie by sophie gör många fina armband, bland annat detta (som jag har i guld och använder flera gånger i veckan):


...och detta, som jag också har, men dessvärre förlagt någonstans:'(


Ett fint, långt halsband är detta som finns både i guld och silver:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar