tisdag 23 april 2013

Det allra första inlägget


9 januari 2013

Har nu vetat i tre dagar att jag är gravid. Har tagit sex graviditetstest som alla visat positivt. Kan ändå inte fatta. Är jag verkligen gravid? Det är ju helt osannolikt. Jag, en blivande mamma? Ska jag och Anders ha en bebis? Nej, det kan väl ändå inte stämma? Fast jag har ju ont i brösten och i ryggen, klassiska gravidsymptom. Så jo, kanske. Kanske är det en liten liten Skruttis där inne trots allt.

Tror inte jag kommer förstå helt förrän det börjar synas.

(Utdrag ur min graviddagbok, det första inlägget. Kan meddela att jag fortfarande inte riktigt har fattat, även om det sjunkit in lite mer nu än vad det hade gjort då.)

Ett av de sex graviditetstesterna jag tog. 

1 kommentar:

  1. Jag kan redan se er som föräldrar. En liten mini-A...åh. /Sara

    SvaraRadera