onsdag 13 juli 2022

Outfits maj-juli.

Vi fortsätter modebloggsgrejen jag pysslar med här då och då och slänger in några outfits jag haft å det senaste.

Jeansjacka från HM, ett av mina bästa köp i år. Stretchig och skön att ha på sig och lagom kort i modellen så den passar till kjol. Kjolen är också från HM och tvåfärgad, vilket gör att den känns spexig. Tygskor från Vagabond och min kära citronväska från Zara.

Klassisk toalettoutfitbild. Mycket förtjust i den här tischan från Lindex, fint med krage och ribbat och rynkningen framtill. Gammal kjol från Emma och Malena och väskan är en Karla från Marimekko.

Midsommaroutfit: gammalt linne HM, ny omlottkjol Lindex och 🍋-väska Zara. 

Tvåfärgade kjolen igen, i en jobboutfit med svart tischa och svarta skor.

Tischa och kjol HM. Skorna är mina bröllopsskor. Jag har börjat använda dem igen efter att de stått i garderoben i 2,5 år och samlat damm. De är inte superbekväma men passar till mycket så de får liksom hänga med ändå. 


Jeansjackan igen, kjol HM, tröja Lindex, skor Zalando och skinnväska köpt i Barcelona 2013. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar