söndag 3 december 2017

Min önskelista.

Snart är det jul! Materialistisk som jag är önskar jag mig förstås en massa saker, till exempel detta:

SÅ snygg kruka från Oyoy. Denna vet jag redan att jag kommer få, eftersom jag köpt den till mig själv som en julklapp från Anders. Japp, så jobbar vi... Finns t ex här.


Rävhalsband i stål från Edblad. Man stödjer dessutom Naturskyddsföreningen om man köper detta, så det är ju faktiskt ett fullt legitimt habegär på detta fina smycke.

En sådan här korg att använda som blomkruka. Har egentligen ingen plats för den men den är ju så fin. Från Granit.


Svintråkig sak att önska sig men jag behöver verkligen ett par skalbyxor. Är trött på att hämta och lämna på förskolan och hänga på lekplatser i regn och bli blöt. Dessa är från Stadium.


Mössa och halsduk i kashmir, från HM.

Den här fina tomten från Afroart. Så kul med lite annorlunda julpynt tycker jag!

På tal om julpynt vill jag ha en liten tomteluva till min träapa (som jag fick i julklapp förra året).

Fulsnygg kudde med lama från Lagerhaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar