onsdag 26 april 2017

B-day

Här ligger jag i sängen och kan inte sova. Har ont i vaderna och fötterna och har förvärkar. Inte så lätt att somna då. Fattar att jag har förvärkar men varför har jag ont i mina vader och fötter? Så onödigt.

Idag är det min födelsedag, hurra för mig! 33 år är jag nu. Det känns bra. Jag har verkligen inget emot att bli äldre, tvärtom. Jag tror att min bästa tid i livet kommer vara pensionärstiden, när min mentala och min fysiska ålder möts. Jag har firat min födelsedag med tårta, presenter (planteringsbord, mjölkskummare och två krukor) och pulled pork-burgare. Plus att jag röjde lite i vår källare och planterade jordgubbsplantor i trädgården. Mycket glamourös födelsedag... Men ska fira mer på söndag med brunch.

Nu ska jag läsa Duktiga flickors revansch av Birgitta Ohlsson. Kanske kan den få mig att somna:)))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar