tisdag 21 december 2021

Materialist javisst!

En kategori människor som fascinerar mig är de o-materialistiska. Människor som "har allt de behöver" och inte önskar sig något i julklapp. Så otroligt främmande beteende för mig. Jag kan lätt komma på ett antal grejer jag önskar mig, till exempel detta:

Set med bästsäljare från Clinique. Jag är mest taggad på att testa läppstiftet, parfymen och ögonkrämen.


Jag är just nu väldigt inne på hudvårdsprodukter och smink och skulle gärna vilja våga använda rött läppstift. Är tyvärr lite feg när det kommer till sådant...om jag tar steget mot färgstarka läppar vill jag ha ett läppstift från MAC i färgerna Ruby Woo, Russian Red eller Lady Danger.


Kan man ha för många smycken? Kanske, men det dröjer länge innan jag är där. Den här ringen från Lite Kalabalik skulle bli ett finfint tillskott i samlingen.

Jag använder tofflor inomhus varje dag, året runt. De jag har på fossingarna just nu är smutsiga, slitna och håller på att ramla av mina fötter hela tiden. Jag hade inte tackat nej till dessa gosiga kashmirtofflor från HM att ha i stället. 


Slutligen - denna (dyra) poster står högst upp på min inredningsönskelista. Så snygg den skulle vara på en vägg i vardagsrummet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar