torsdag 9 december 2021

Ett inlägg där jag INTE klagar?!?

Nä, nu får det vara slut på gnället här inne. Ska i stället inspireras av min favoritbloggare Julia (som varje torsdag kommer med tips på allt möjligt) och skriva om grejer jag gillar:

1. Då kanske den första grejen jag gillar helt enkelt får bli ovan nämnda Julias blogg? Älskar hur hon skriver om småbarnskaoslivet, roligt och ärligt och bjussigt. In och läs! 

2. Bäst i test England finns att se på SVT play. Skojigt och lite mer bitskt än den svenska varianten, sånt gillar man ju. Kul också tycker jag att se för mig helt nya brittiska celebriteter. 

3. Kronprinsessan Victorias outfits! Omg så mycket snyggt hon haft på sig den senaste tiden. Kolla bara:




 Stilrent, enkelt, klassiskt. Hur fint?!?!?

4. Apropå fina kläder, hur cool är inte den här kollektionen som HM släppt idag? Den vit-svarta klänningen är min favorit. Synd bara att jag har exakt noll inplanerade tillfällen där den skulle komma till användning.

5. Ett av mina absoluta favoritgodisar just nu är denna med det lite konstiga namnet American egg. Såååå goooood om man gillar smaken av jordnötssmör och krämig konsistens. Mmmmm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar