fredag 27 november 2020

Push present.

Eftersom jag känner min käre make väldigt väl vid det här laget vet jag att jag inte kommer få någon push present den här gången heller. Så därför tänker jag, precis som när jag väntade H, köpa en push present till mig själv. Independent woman etc. Följande saker står på önskelistan:

Kjol med kaprifolmönster från Emma och Malena. Önskade mig en långklänning i det mönstret i push present 2017, nu vill jag ha kjolen i stället.


Vill också ha den här t-shirten med makrillar från Emma och Malena. Älskar det här mönstret, har x antal barnkläder med det på så nu är det väl dags att jag matchar dem. 



Varför inte ha ett makrillarmband till? Även det från Emma och Malena. 



Daisy-armband i guld från Georg Jensen. Så nätt, stilrent och fint.

Daisy-ringen är ju också väldigt fin...

Ett annat fint smycke är detta armband från Skultuna. Gillar att det är så nätt att det kan bäras tillsammans med andra armband (och dessutom har det kungliga kopplingar, precis som Daisy-smyckena, och sånt gillar ju min inre rojalist).


Ett fjärde armband jag gillar (är tydligen väldigt inne på armband just nu?) är detta färgglada från Caroline Svedbom. Kommer liva upp vilken outfit som helst. Den här varianten heter rainbow, men frågan är om inte tutti frutti är ännu finare. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar