måndag 22 juni 2020

Veckosummering vecka 25.

Dåligt med uppdateringar här den senaste tiden, men det har minsann hänt grejer må ni tro. T har tappat sin första tand och har nu äntligen en högt efterlängtad glugg, kaprifolen i trädgården blommar för första gången, midsommar har firats, storasyster S är här på besök, vi har varit på utflykt till Bosjökloster i Höör och jag har opererats för första gången i livet. Jag har haft karpaltunnelsyndrom i mina handleder i flera år och nu var det dags för operation av höger handled. En liten, snabb operation med lokalbedövning. Gissningsvis kommer jag operera den vänstra i höst. Nu är jag sjukskriven fyra veckor och sedan går jag på semester i fem veckor. Nio veckors sommarledighet är härmed inledd.

Känns fint att ha en liten del av Bohuslän i min skånska trädgård.


Vackra Bosjökloster.

 Handled i förband.

1 kommentar: