fredag 19 februari 2021

Sju fina grejer till bebis.

Vad jag lider brist på: sömn. Vad jag inte lider brist på: tid att slösurfa och hitta fina men onödiga grejer på internetet. Jag lever ju på föräldrapenning nuförtiden och kan inte direkt ta på mig spenderarbyxorna, men om jag hade gjort det skulle nog dessa saker slinka ner i en liten digital varukorg:

Söt liten kanin från Picca Loulou.

Hur många söta gosedjurskaniner behöver en två veckor gammal bebis? Minst två såklart. Denna fina kommer från Afroart.

En till gullig kanin, i form av en snuttefilt, behöver förstås bebisen. Från H&M. 

Har J redan denna body från Emma och Malena i storlek 62/68 och 74/80? Ja. Behöver hon ha den även i storlek 50/56? Nej. Vill jag att hon ska ha den i 50/56? Ja. 

Finaste stapelleksaken från Konges slöjd.

Om J hade behövt en till babyfilt hade jag definitivt köpt denna från Emma von Brömssens samarbete med Lindex (om jag köpt en pyjamas till henne i samma mönster i storlek 74? Svar ja).


Okej, jag erkänner - den här flamingomobilen från Geggamoja har jag faktiskt redan köpt till J (den hänger över hennes bedside crib som hon aldrig sover i). Den är så fin tycker jag att den förtjänar att få vara med i det här inlägget ändå. 

Ok, den här hängselkjolen är inte en bebispryl, men den får vara med ändå pga fin. "Måste" nog beställa en till H... Från H&M. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar