torsdag 28 januari 2021

Väntar och väntar och väntar (BF+4).

Jahapp, då har man gått fyra dagar över tiden. Kul!!! Idag var jag på sista besöket hos barnmorskan. Om bebisen inte kommit ut av sig själv innan söndag ska jag ringa till förlossningen och få en tid på måndag för bedömning av eventuell igångsättning. Det känns skönt att ha ett datum att förhålla sig till - sannolikt blir det en bebis senast på måndag. Tills dess ska jag väl stå ut med detta evinnerliga väntande). 

Illustrerar detta inlägg med snygg bild på mig i ansiktsmask (åkte buss idag till barnmorskan). Knasigt ändå att man inte längre tycker det är konstigt att folk använder munskydd? Det är ju så normaliserat nu. Annat var det i våras, då tyckte jag att folk överdrev som hade munskydd. Apropå munskydd förresten. Jag tycker den här typen av "nyheter" är så fåniga. Ja, det är klart att han borde använt munskydd i rusningstid. Men vill vi leva i ett angiverisamhälle och stå och peka finger åt varandra? Jag vill definitivt inte det. Även generaldirektörer är människor och alla gör fel ibland. Låt den som är utan skuld kasta första stenen, säger jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar