tisdag 7 maj 2019

Fem fantastiska outfits.

Alltså, vår kronprinsessa - wow, wow, wow! Satan i gatan vilka snygga outfits Victoria (eller hennes stylist) fått till. Kolla bara:


Kombon enklare överdel tillsammans med en mer "uppklädd", vadlång kjol är helt smashing. Jag skulle kopierat på studs om jag bara ägt någon dylik kjol. Men en vit skjorta och en t-shirt i något slags sidenaktigt material till de kjolar jag de facto har, det ska jag väl kunna ordna. 

Denna klänning! SÅ snygg! Personligen hade jag föredragit att den slutade en decimeter nedanför knät (min favoritlängd på klänningar och kjolar) men den är ju helt fantastisk även i fullängd.


Blommig skjortklänning med skärp i midjan. Så enkelt, så snyggt.

Ok, måste slänga in en sista outfit här, på ännu en kunglig stilförebild, nämligen...
drottning Margrethe. Så här vill jag också se ut när jag är närmare 80 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar