fredag 23 augusti 2013

Livet genom instagramfilter #3.

 Gosedjurskonferens i Skrutthens vagga. Diskussionsämnet var vem som kommer vara mest populär hos Skrutthen.

 Köpte Hello Kitty-toapapper för att väga upp alla vuxenpoäng vi fått den senaste tiden.

 Jag fick finbesök av diverse jurizter i lördags och lagade mitt livs första trerättersmiddag. Förrätt: färgrik sallad med fetaost.

 Varmrätt: champinjonrisotto. Svår att få fin på bild, men väldigt god.

 Efterrätt: chokladmousse med jordgubbar. Mmmhhmmmmmmm.

 Vi har köpt bil! En Saab 9.5, en riktig familjebil. Här håller Anders på och tvättar den så den är fin och ren inför Skrutthens ankomst.

Använde min regnjacka för första gången på länge. Kunde knäppa två knappar i den.

Jag och magen i onsdags när vi gick in i vecka 38 (!!!). Skrutthen räknas nu som fullgången (!!!) och det är helt ok om hen får för sig att komma ut nu. Hör du det, Skrutt? Komsi komsi...

Fika med Karin i Malmö.

PS - vill någon följa mig på instagram heter jag "jurizten" där.

1 kommentar: